בעידן שבו כל ארגון או עסק נעזר באנשי מקצוע מעולמות של פרסום, שיווק, יחסי ציבור ודוברות על מנת לייצר מודעות סביב קיומו וסביב פעילויותיו, חשוב להבין כיצד פועלים אנשי מקצוע אלו ומהו הספקטרום של תחומי פעילותם. כיצד אפשר למקסם את שיתוף הפעולה עם האנשים האחראים על יחסי הציבור והדוברות בארגון ומחוצה לו ולדבר באותה שפה?
בסדנת התנהלות תקשורתית לארגונים נציג את כל המושגים הבסיסיים החשובים לפעילות התקשורתית היומיומית של הארגון, הן תקשורת פנים ארגונית והן תקשורת חיצונית, ונדגים כיצד עושים בהם שימוש.