תחום יחסי הציבור מסקרן אתכם? הסדנה הזו היא בדיוק בשבילכם!
מאחורי כמעט כל כתבה או ידיעה שמתפרסמת בעיתון, בטלוויזיה או ברדיו עומד איש יחסי ציבור שאחראי
להעביר את המידע לעיתונאי. יחסי הציבור הם הסוכנים החשאיים בשירות הלקוח בקרב על דעת הקהל. מטרתם היא להעמיק את המודעות בקרב קהל היעד ללקוח ופעילויותיו, להקנות לו תדמית חיובית ולחדד את יתרונותיו הייחודיים לעומת גורמים מתחרים ולהגדיל את הביקוש לשירותיו ופעילויותיו. עמוד התווך בפעילות יחסי הציבור הוא ייזום חשיפה מרבית ואוהדת ללקוח ופעילויותיו בערוצי המדיה השונים. בשנים האחרונות מתרחבת עשייתו של איש יחסי הציבור גם לעולמות של דיגיטל ורשתות חברתיות, המהווים זירה תקשורתית בעלת עוצמה אדירה, בה הקרב על דעת הקהל הופך לנגיש, מיידי ואינטנסיבי.
כיצד פועלים בעולמות אלו באופן שיעורר עניין ומודעות ויוביל להצלחה?
סדנה מעשית חדשה בהובלתה של יועצת התקשורת סברינה בלהסן, לה מעל 25 שנות ניסיון ובהשתתפותו של דני קיפר, דובר עיריית תל אביב לשעבר, יועץ תקשורת ותיק ומרצה לתקשורת במוסדות אקדמיים שונים, מעניקה את הכלים הרלבנטיים להבנת התחום.
הסדנה מעניקה כלים בסיסיים ומתקדמים בארגז הכלים המקצועי של איש יחסי ציבור ויועץ התקשורת בהתהוות להבנת העולם התקשורתי הרחב, שבו אנו פועלים.
מה לומדים בסדנה?
- חבילת בסיס:
4 מפגשים שבועיים המשלבים לימוד תאורטי לצד תרגול וביצוע משימות.
על יחסי ציבור, דוברות וייעוץ תקשורתי - כל אחד לחוד וכולם ביחד. הכרת מפת התקשורת הישראלית ואופן העבודה עם סוגי התקשורת השונים, כולל מדיה חברתית.
מהם בריף, הודעה לעיתונות, הצעה לכתבה, מאמר, פוסט לבלוג, פוסט לרשתות החברתיות ועוד?
מה בין מסיבת עיתונאים, השקה, סיור וכד' וכיצד מפיקים אותם?
על חשיבות תמונות, סרטונים, תמונות וקרדיט.
- חבילה למתקדמים:
4 מפגשים שבועיים המשלבים לימוד תאורטי לצד תרגול וביציע משימות
כיצד ניתן להשפיע על סדר היום התקשורתי והשפעת הכותרת על הרחוב הישראלי, על המערכת הפוליטית ועל מקבלי ההחלטות.
על מאבקים ציבוריים וחברתיים וטיפול במשברים תקשורתיים. על תפקידה של המדיה החברתית בתקשורת הישראלית
קמפיין יחסי ציבור; תכנון אסטרטגיה, טקטיקה וחשיבה יצירתית, מדידת אפקטיביות של יח"צ וניהול הסברה פנים ארגונית.
יחסי גומלין בעולמות של תקשורת, פרסום ויחסי ציבור.